Az Eni Austria GmbH Magyarországi Fióktelepe megnyerte a 2017/18-as „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díjat

image 1

Az Eni Austria GmbH Magyarországi Fióktelepe első alkalommal vett részt a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” programban.

A programot, mint versenyt, a ClientFirst Consulting Kft. hirdette meg. A következő három kategóriában osztottak ki díjakat az elvégzett értékelések és az alaposan kielemzett felmérések alapján: személyes ügyfélkiszolgálás, telefonos ügyfélkiszolgálás és elektronikus ügyfélkiszolgálás.

A versenyben az iparban és a szolgáltatási szektorban szereplő magyar vállalatok két csoportja vett részt: nagyvállalatok (pl. BENU, Provident, Diego, Invitel, Telenor), valamint kis- és középvállalatok (pl. Eni Austria, Kia Hungary, Supershop). Az Eni Austria a kis- és középvállalatok csoportjában indult a versenyen, a telefonos és elektronikus ügyfélkiszolgálás kategóriákban. Független értékelők a back office munkatársak teljesítményének teszthívásokkal és tesztvásárlásokkal történő felmérése mellett tesztelték a munkakörnyezetet, az ügyfelekkel való kommunikációt, illetve az ügyfélnek adott ajánlat minőségét és személyre szabottságát is.

Az Eni Austria Magyarországi Fióktelepe nyerte el a 2017/18-as „Kiválóság azÜgyfélkiszolgálásban” díjat az elektronikus ügyfélkiszolgálás kategóriában, a telefonos ügyfélkiszolgálás kategóriában pedig második helyen végzett a kis- és középvállalatok csoportjában. Emellett a vállalatot a legjobb ügyfélélményért (elektronikus szolgáltatás) különdíjjal is jutalmazták.

Nagy megtiszteltetés és öröm számunkra ez a siker. Több mint 25 éves magyarországi működésünk során az ügyfél és az ügyfeleink elégedettsége mindig is a legfontosabb tényezők voltak számunkra.  Ez az elismerés, csakúgy, mint sok száz partnerünk töretlen bizalma és hűsége is azt mutatja, hogy az ügyfélkiszolgálás területén a helyes
úton járunk.

Jogi nyilatkozat    Adatvédelmi nyilatkozat